Kliendikesksuse arendus sai 12.12.24 viieaastaseks Viis aastat tagasi asutasin ettevõtte “Kliendikesksuse arendus”. On olnud arengut ja tegutsemist täis aastad. Tänaseks on selge, et järjest rohkemad ettevõtted ja organisatsioonid on aru...
Kliendikesksuse arendus sai 12.12.24 viieaastaseks Viis aastat tagasi asutasin ettevõtte “Kliendikesksuse arendus”. On olnud arengut ja tegutsemist täis aastad. Tänaseks on selge, et järjest rohkemad ettevõtted ja organisatsioonid on aru...
Personalijuht kui ettevõtte kliendikeskse „ökosüsteemi“ raamistiku looja ja hoidja Antud artikkel ilmus 2024 aprillis Äripäeva Personali Praktikus.Siin on kuvatud artikli esialgne tekst. Kliendikesksus on ettevõtte toimimise viis, mis on suunatud ettevõtte...
12.12.23 sai Kliendikesksuse arendus 4 aastaseks Aasta oli täis erinevaid klienditöid ja tegemisi. Palju kliendikesksuse, kliendikogemuse ja klienditeenindusega seotud mõtteid sai jagatud Facebookis Kliendikesksuse grupis. Soovin saada teadet, kui uus...
Fookuses on inimene: disainime väärtustloovat kogemust. 20.04.23 toimus Tallinnas seminar “Fookuses on inimene: disainime väärtustloovat kogemust”. Juba kolmandat korda võttis seminar ühte ruumi kokku erinevate valdkondade esindajad: tegevjuhid, personali- ja kliendivaldkonna...
Kliendikesksus tekstides 15.03.23 esinesin külalisena “Kliendikesksus tekstides” seminaril. Seminari korraldas Triin Nõu ettevõttest Tekstimeister OÜ. Rääkisime: Kliendikesksusest ja kliendikesksest organisatsioonist Kliendikogemuse loomisest Persoonade olulisusest. Sellest, kuidas neid luua ja milleks...
Foto: A.E.Rohesalu Mida võtta arvesse aastal 2023 mõeldes kliendikogemuse valdkonnale? “Vaata alati päikese poole, siis jäävad varjud seljataha.” (Eesti vanasõna) Igal aastal antakse välja mitmeid erinevaid ennustusi- mida toob valdkonda...
Kliendikesksuse arendus OÜ sai 12.12.22 aasta vanemaks Vaata allolevast videost meie tegemisi möödunud aastast. Saad ülevaate klientidest, publikatsioonidest, partneritest ja minu inimestest. https://kliendikesksus.ee/wp-content/uploads/2024/12/2022-Kliendikesksuse-arendus_Synnipaev-1.mp4 Soovin saada teadet, kui uus postitus on...
“Pärnus on alati ilus ilm. Ka koleda ilmaga” (külastaja kommentaar) 2022 aastal oleme Meelis Kuuskleriga olnud seotud Pärnu Linnavalitsuse poolt tellitud projektiga „Visit Pärnu kui jätkusuutlik, turvaline ja külalislahke sihtkoht“....
Kliendikogemus ja emotsioonid Järjest enam räägitakse sellest, et emotsioonid on olulised. “Ratsionaalne” ja “emotsionaalne” kogemus sammuvad käsikäes ning üha selgemaks saab, et emotsioon on see, mis kõlama jääb. Tunne on...
“Salapärased olendid ja me teame kus neid kohata võib…” Kliendikogemusest räägitakse järjest rohkem. Samuti järjest enam ettevõtteid loovad kliendikogemuse juhtide positsioone ja otsivad sobivaid töötajaid turult. Samas pole üheselt selge,...
Kliendikesksuse arendus OÜ sai detsembris 2021 kaheaastaseks Teise tegutsemisaasta kokkuvõtet saad vaadata allolevast videost, mis annab ülevaate klientidest, publikatsioonidest, partneritest ja minu inimestest. https://kliendikesksus.ee/wp-content/uploads/2021/12/2021-Kliendikesksuse-arendus_kaheaastane.mp4 Soovin saada teadet, kui uus postitus...
Fookuses on inimene: kliendikeskne organisatsioon ja väärtustloov töötajakogemus 26.08.21 toimus Tallinnas seminar “Fookuses on inimene- kliendikeskne organisatsioon ja väärtustloov töötajakogemus”. Esmakordselt võeti ühe ürituse raames fookusesse kliendikesksus ning töötajakogemus ning...
Kompetentsid ja kliendikesksus “One of the best uses of your time is to increase your competence in your key result areas.” – Brian Tracy “Kompetentsus” on sõna, mida oleme kõik...
Kliendikeskne personalijuhtimine loob väärtust Artikkel ilmus 2021 märtsi Personali Praktikus Järjest rohkem mõtestatakse ettevõtetes töötaja- ja kliendikogemust: kaardistatakse teekondi, kokkupuutepunkte, ootusi, saadud kogemust ja emotsioone. Üha rohkem räägitakse ka n-ö...
Kliendikesksus digikanalites Kliendikesksus kui ettevõtte mõtteviis asetab inimese kogu äri keskmesse. Luuakse väärtust oma töötajatele ning klientidele ning seeläbi luuakse väärtust ka omanikele. Kliendikeskne ettevõte keskendubki oma tegevused neile kolmele:...
Teenindusstandarid… kas võti suurepärase (kliendi)kogemuseni? Olgu sissejuhatusena selgituseks öeldud, et sõnad “klienditeenindus” ja “kliendikogemus” ei ole sünonüümid. See on olnud üks väärarusaamu, mida olen aastaid püüdnud kummutada. Kliendikogemuse definitsioon ütleb:...
2020-2021 tagasi- ja edasivaade ”Kõike võib tahta, karta ja loota. Seda mis tuleb, mitte keegi ei oota.” (B. Alver ”Elul on väikene hingemaa”). 2020 läheb ajalukku kui suurte muutuste ja...
Et juhtimine ei läheks luhta… “I’ve learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.”–...
Brändilubadus ja kliendikesksus Töötades ettevõtetega kliendikesksuse ja kliendikogemuse juhtimise teemadel, kerkivad protsessi alguses üles õigustatud küsimused: “Mis eesmärki soovitakse uue initsiatiiviga toetada?”, “Kas ettevõte on defineerinud lubaduse kliendile?”, “Millistest ettevõtte...
Kliendikeskne personalijuhtimine – mis ja kuidas? Viimased kümme aastat on räägitud strateegilisest personalijuhtimisest ja sellest, kuidas personalijuhid võiks ja peaks olema ettevõtte juhi paremaks käeks. Nüüd on järjest enam hakatud...
Passiivne kliendikesksus ehk tõdemus sellest, et tegu räägib rohkem kui tuhat sõna Mida tähendab kliendikesksus? Mida see sisaldab? Milles see väljendub? Kuidas kliendikesksus töötajaid kliendikogemuse loomisega siduda aitab? Juhtide ja...
Kliendikogemuse valdkonnaga seotud lühendid ja nende tähendus Kas olete tundnud end aeg ajalt veidi ebamugavalt, kui Sinuga räägitakse lühenditega või spetsiifiliste terminitega, kuid Sinul pole aimugi, millest on jutt? Mina...
Kliendikogemus, eesmärgid ja mõõdikud Öeldakse, et mida mõõdad, seda saad. Ilmselt see nii ongi. Mõõdikuid määratakse selleks, et saada aru, kas ja millise tempoga seatud eesmärgi poole liigutakse. Mõõdikud on...
2020 Kliendikogemuse Juhtimise trendid Vaadates aastasse 2020- millised on Kliendikogemuse juhtimise peamised trendid? Trende võib ja peabki aeg ajalt lugema. See annab väikese peegli- vaatad ja mõtled, et kas võtad omaks...