Kliendikesksuse arendus

ARTIKLID

Kliendikesksus tekstides

Kliendikesksus tekstides 15.03.23 esinesin külalisena “Kliendikesksus tekstides” seminaril. Seminari korraldas Triin Nõu ettevõttest Tekstimeister OÜ. Rääkisime: Kliendikesksusest ja kliendikesksest organisatsioonist Kliendikogemuse loomisest Persoonade olulisusest. Sellest, kuidas neid luua ja milleks...

Kliendikesksuse arendus OÜ sai 12.12.22 aasta vanemaks

Kliendikesksuse arendus OÜ sai 12.12.22 aasta vanemaks Vaata allolevast videost meie tegemisi möödunud aastast. Saad ülevaate klientidest, publikatsioonidest, partneritest ja minu inimestest. https://kliendikesksus.ee/wp-content/uploads/2024/12/2022-Kliendikesksuse-arendus_Synnipaev-1.mp4 Soovin saada teadet, kui uus postitus on...

Kliendikogemus ja emotsioonid

Kliendikogemus ja emotsioonid Järjest enam räägitakse sellest, et emotsioonid on olulised. “Ratsionaalne” ja “emotsionaalne” kogemus sammuvad käsikäes ning üha selgemaks saab, et emotsioon on see, mis kõlama jääb. Tunne on...

Kliendikesksuse arendus OÜ sai detsembris 2021 kaheaastaseks

Kliendikesksuse arendus OÜ sai detsembris 2021 kaheaastaseks Teise tegutsemisaasta kokkuvõtet saad vaadata allolevast videost, mis annab ülevaate klientidest, publikatsioonidest, partneritest ja minu inimestest. https://kliendikesksus.ee/wp-content/uploads/2021/12/2021-Kliendikesksuse-arendus_kaheaastane.mp4 Soovin saada teadet, kui uus postitus...

Kliendikesksus digikanalites

Kliendikesksus digikanalites Kliendikesksus kui ettevõtte mõtteviis asetab inimese kogu äri keskmesse. Luuakse väärtust oma töötajatele ning klientidele ning seeläbi luuakse väärtust ka omanikele. Kliendikeskne ettevõte keskendubki oma tegevused neile kolmele:...

2020-2021 tagasi- ja edasivaade

2020-2021 tagasi- ja edasivaade ”Kõike võib tahta, karta ja loota. Seda mis tuleb, mitte keegi ei oota.” (B. Alver ”Elul on väikene hingemaa”). 2020 läheb ajalukku kui suurte muutuste ja...

Brändilubadus ja kliendikesksus

Brändilubadus ja kliendikesksus Töötades ettevõtetega kliendikesksuse ja kliendikogemuse juhtimise teemadel, kerkivad protsessi alguses üles õigustatud küsimused: “Mis eesmärki soovitakse uue initsiatiiviga toetada?”, “Kas ettevõte on defineerinud lubaduse kliendile?”, “Millistest ettevõtte...

2020 Kliendikogemuse Juhtimise trendid

2020 Kliendikogemuse Juhtimise trendid Vaadates aastasse 2020- millised on Kliendikogemuse juhtimise peamised trendid? Trende võib ja peabki aeg ajalt lugema. See annab väikese peegli- vaatad ja mõtled, et kas võtad omaks...