Mõtisklused

Filtreeri postitusi

Passiivne kliendikesksus ehk tõdemus sellest, et tegu räägib rohkem kui tuhat sõna

Mida tähendab kliendikesksus? Mida see sisaldab? Milles see väljendub? Kuidas kliendikesksus töötajaid kliendikogemuse loomisega siduda aitab? Juhtide ja töötajate arusaamasid ja tegevusi lähemalt uurides võib tõdeda, et paljudes ettevõtetes esineb niinimetatud ”passiivset kliendikesksust”.

Andreas Erik Rohesalu

Loe lisaks

2020 Kliendikogemuse Juhtimise (Customer Experience Management CEM) trendid

Vaadates aastasse 2020- millised on Kliendikogemuse juhtimise peamised trendid? 
Trende võib ja peabki aeg ajalt lugema. See annab väikese peegli- vaatad ja mõtled, et kas võtad omaks või mitte, kas kõnetab või mitte, kas oled nõus või mitte. 
Allpool väikesed  trendikirjelduste nopped. Loe, vaagi ja mõtle! Kas on midagi kaasa võtta ja järgida?

Loe lisaks