Kliendikesksuse arendus

KATRI ROHESALU

Minust

Ma usun hoolimise, armastuse ja suhete jõusse nii era- kui tööelus. See on ka põhjuseks, miks usun, et nii inimeste kui ettevõtete elujõulisus algab alati inimeste vaheliste suhete tugevusest.

Olen oma isikliku ja professionaalse pagasi kogunud tükk tüki haaval astudes mööda elu-, õpingute-, isiklike- ja tööalaste kogemuste teekonda. Iga kokkupuutepunkt sel teekonnal inimeste, sh vanemate, pere, sõprade, koolikaaslaste, õpetajate, kolleegide, klientide ja koostööpartnerite näol, on kujundanud mind isiku ja professionaalina. Ma olen tänulik inimeste ja kogemuste eest, mis mulle on osaks saanud.

  • Aastast 1997 olen tööalaselt tegelenud kliendisuhete arendamise teemadega järgmistes ettevõtetes: Swedbank, Baltika Grupp, Sustinere.
  • 2018. aastal lõpetasin cum laude TTÜ personalijuhtimise magistriõpingud (magistritöö “Kliendikogemuse juhtimine Eesti jaekaubanduse ettevõtetes”. Rohesalu Katri. 2018. Laadi alla)
  • Alates 2016. aastast nõustan ja koolitan ettevõtteid vabakutselisena. Aastast 2020 “Kliendikesksuse arendus” OÜ nime all. Usun, et saan Sinu ettevõtte kliendikesksemaks muutmisele kaasa aidata.

Vaata täpsemalt järgi LinkedInist.

Viimase viie aasta jooksul olen:

Teinud koostööd 70 erineva
ettevõtte/organisatsiooniga

Viinud läbi ca 650 tundi
koolitusi

Viinud läbi ca 350 tundi
töötubasid

Viinud läbi ca 40 ettekannet
kliendikesksusest

Lisaks olen

  • Loonud Facebookis grupi “Kliendikesksus” , mis ühendab juhte ja spetsialiste, kelle süda kuulub kliendikeskse toimimisega seotud teemadele. Selles grupis jagame mõtteid, artikleid ja muud huvitavat.
  • Eesti Kaubandus-Tööstuskoja liige. Teen liikmetele koolitusi ja hoian end Kaubandus-Tööstuskojas tegemistega kursis.

Publikatsioonid