Kliendikesksuse arendus

MOBIILNE JUHTIMINE

Kui vajad oma ettevõttes ajutist lisajõudu, kelle võimekuses on klientidega suhtlemise valdkonna eest vastustamine ja kliendisuhtluse parendamine, siis võib Sulle sobida koostöö mobiilse kliendikogemuse juhiga.

Kes on mobiilne kliendikogemuse juht?

Mobiilne juht ehk interim-juht* on vajalike oskuste ja kogemusega kvalifitseeritud inimene, kes tuleb väljastpoolt ettevõtet ja viib konkreetse aja jooksul ellu kokkulepitud tegevused. Teda võib võtta kui lepingulist partnerit, kes on ettevõttes teatud muutuste ellu viimiseks või selguse loomiseks.

Mobiilse juhiga sõlmitakse töövõtuleping konkreetse ajaperioodi, tööaja mahu (tundide või koormuse suurust määratledes), eesmärgi, vastutuse, mandaadi, töötulemuste hindamise jne alusel.

*Ad interim (lad.k) – vahepeal või ajutiselt.

Kellel võiks mobiilset kliendikogemuse juhti vaja minna?

Väiksel ja keskmisel ettevõttel, kellel ei ole klienditeemade eest vastutavat töötajat, kuid on vaja üles ehitada protsessid, süsteemid jms. Interim-juht tuleb ja teeb ära, seejärel lepitakse kokku edasine teema/süsteemi/protsessi vastutus/üleval hoidmine ning töö läheb ettevõttes edasi mobiilse juhita.

Ettevõttel, kellel ei ole eraldi kliendikogemuse ja kliendikesksuse vastutusega ametikohta loodud, kuid kes kaaluvad taolise rolli loomist. Mobiilse juhi kaasamine annab võimaluse lühiajaliselt seda ametikohta katsetada. Saab selgeks, millist väärtust taolise positsiooni olemasolu klientidele, töötajatele ja ettevõttele loob. Samuti annab see selgema tunnetuse, millist inimest ja millise koormusega põhipalgale võtta, et vahejuhi poolt loodud initsiatiivid kestaks ja edasi areneks.

Ettevõttel, kellel on olemas vastav roll, kuid kes ajutiselt vajab asendust põhitöötaja eemaloleku tõttu või lisajõudu konkreetse initsiatiivi elluviimiseks, kuid täiendava töötaja värbamine (ka tähtajalise lepinguga) ei tundu mõistlik.

Mis võib olla Sinu vajaduseks?

  • Ettevõtte kliendikogemuse juhtimise/kliendikesksuse strateegia loomine ja rakendusprotsessi kokku leppimine, läbi viimine.
  • Kliendikogemuse juhtimise süsteemi loomine koostöös ettevõtte juhtide ja seotud üksustega.
  • Olemasoleva kliendikogemuse juhtimise süsteemi ülevaatus ja uuendus.
  • Teenindusskeemid või teenindusstandardid/suhtlemise hea tava vajavad uuendust ning on ootus, et keegi oleks püsivamalt protsessiga seotud.