Kliendikesksuse arendus

KOOLITUSED

Iga ettevõte on erinevas arenguetapis, erineva eesmärgi ja vajadusega. Seetõttu pakun koolitustena spetsiaalselt Sinu organisatsioonile disainitud (tailor-made) lahendusi. Fookuses on teemad, mis puudutavad kliendikesksust ja kliendikogemuse juhtimist ning selle osasid.

Koolitus ei toimi kunagi kui “haldjatolm”, mida raputatakse peale ning mis muudab kõik hetkega ilusaks. Koolitus kui tööriist saab anda uut teadmist, panna mõtlema ja inspireerida. Koolituspäeva järgselt tuleb teadlikult tegeleda sellega, et uus teadmine, mis omandati või inspiratsioonisäde ka ellu rakendatakse. Selle eest peavad seisma head nii töötaja ise kui teda toetavad kolleegid. Otsesel juhil on siin määrav roll. Siis ja ainult siis kui on selge plaan edasiste tegevuste näol, on lootust, et koolitusest ka ettevõttele reaalset kasu tõuseb.

Klientide kogemus Sinu ettevõttes sõltub rohkematest teguritest kui vaid eesliini teeninduse tasemest. Meistriklass aitab Sul aru saada kliendikogemuse loomise tervikust ja kliendikeskse tegutsemise alustest. See on oluline samm suurepärase kliendikogemuse loomise teel.

Meistriklassi on oodatud kõik juhid ja spetsialistid, kes vastutavad ettevõtte kliendikeskse arengu, kliendisuhete ja -teeninduse eest. 8–12 osalejat | 3 õppepäeva | personaalne kohtumine laval vaid pika kogemusega praktikud.

Miks osaleda kliendikogemuse juhtimise meistriklassis?

  • Saad teadmisi kliendikeskselt toimiva ettevõtte fookustest ja praktilised tööriistad kliendikesksuse arendamiseks ning kliendikogemuse juhtimise süsteemseks ülesehitamiseks.
  • Analüüsid enda organisatsiooni tugevusi ja arengukohti, saad ideid ja inspiratsiooni. Lisaks personaalne, sinu ettevõtte vajadustest lähtuv nõustamine.
  • Saad osa koolitajate, külalisesinejate ja teiste osalejate kogemustest.

Õppepäevade ajakava:

  1. Kliendikeskne ettevõte: kliendikogemus kliendi ja ettevõtte vaatest; klienditeekonna kaardistus ja seotud protsessid
  2. Mõõtmine: kliendikesksuse ja kliendikogemuse mõõtmine ning analüüs
  3. Arendustegevused: kliendikeskne (inimeste)juhtimine, tegevuskava koostamine, muudatuste juhtimine
  • Rohkem kui ühel päeval osalev ettevõte saab hinnata oma ettevõtte kliendikesksust täites ettevõtte kliendikesksuse ekspertiisi küsimustiku. Ettevõtte kokkuvõtte arutelu toimub personaalselt, viimasel koolituspäeval tutvutakse osalevate ettevõtete koondtulemustega.
  • Ettevõtte vajadustest lähtuv personaalne kohtumine osalejale sobival ajal pärast koolituse lõppu.

Praktiline info:

  • Meistriklass toimub Tallinnas.
  • Koolituspäeva kestus 9.00–17.00
  • Grupi suurus on 8–12 osalejat
  • Meistriklassi viivad läbi oma ala parimad

Hind sisaldab:

  • õppepäeva(de) materjalid, kohvi- ja lõunapausid
  • personaalne nõustamine
  • ettevõtte kliendikesksuse hindamine (vähemalt kahel päeval osalejale).
kliendikesksus

Ettevõte saab toimida kliendikeskselt ainult siis, kui nii juhid kui töötajad on enda jaoks selle teema läbi mõelnud ning teatakse, mis on igaühe panus selles. Koolitusel me ei käsitle juhtimise ABC-d, vaid pigem mõtestame juhi rolli lahti läbi kliendikesksuse vaate ning arutleme, kuidas läbi selle oma töötajatele ja ettevõttele täiendavat väärtust luua.

Koolituse käigus saab tööriistu ning mõtestatakse lahti:

  • kliendikesksus kui ettevõtte toimimise viis ja see, mis teeb ettevõttest sisuliselt kliendikeskse ettevõtte
  • terminid – kliendikogemus ja töötajakogemus ning nende vahelised seosed
  • kliendikeskse juhtimise tuuma ja tegevused. Sealhulgas kompetentsid, mis iseloomustavad kliendikeskset juhti

Koolitusel kasutatakse erinevaid õppevorme: slaidid teooriaga, palju arutelusid ning grupitöid. Õppepäeva lõpuks on kujunenud osalejatel ühtne arusaam kliendikeskse juhi profiilist ja rollist. On tutvustatud tööriistu ning on saadud kogemusi jagada.

Koolitus on suunatud ühe ettevõtte töötajatele. See disainitakse võttes arvesse konkreetse ettevõtte spetsiifikat, vajadusi ning juhtimistasandit, kes koolitusel osalevad.

  • Grupi suuruseks – kuni 10 juhti.
  • Koolituse kestvus – 8h. 9.00-17.00

Loe ka artiklit kliendikesksest juhtimisest SIIT.

Koolitus “Kliendikeskne teenindus” on mõeldud ettevõtte eesliini töötajatele. Selles ei käsitleta teeninduse ABC-st, vaid see aitab mõtestada töötajate igapäevatööd ning saada selgust ja ideid, kuidas seda veelgi paremini teha.

Koolitusel mõtestatakse lahti:

  • mis teeb ettevõtte kliendikeskseks;
  • kuidas luuakse terviklikku kliendikogemust;
  • mis on kliendikogemuse ja teeninduse vahe;
  • mis on teeninduse ja kliendikeskse teeninduse vahe;
  • mis on eesliini töötaja roll ja mis on selle töö tähendus klientidele, ettevõttele ja töötajale endale.

Koolitus annab arusaamist, mõistmist ja ideid igapäevatöö paremini/rikkamalt tegemiseks. Seda kõike läbi interaktiivsete ja kaasavate koolitusvormide: loengut ja teooriat on vähe, pigem avatakse teemasid läbi grupitööde ja ühise arutlemise.

Koolitus on suunatud ühe ettevõtte koolitusgrupile. Iga koolitus, mille läbi viin saab olema varasematest veidi erinev, kuivõrd see disainitakse lähtuvalt konkreetse ettevõtte spetsiifikast ja vajadustest.

  • Grupi suurus- kuni 10 töötajat.
  • Koolituse kestus 8h; 9.00-17.00

KLIENDID KOOLITUSTEST