Kliendikesksuse arendus

TEENUSED

Ekspertiisid

Ettevõtte kliendikesksuse taseme mõistmiseks on hea viia läbi ekspertiisid teemadel: kliendikeskne toimimine kui tervik, kliendikeskne strateegia, kliendikogemuse ja töötajakogemuse loomine. Need on omavahel seotud, kuid neid saab käsitleda ka eraldi.

Töötoad

Töötoad annavad võimaluse koosloomeks ja asjade ning nähtuste lahti mõtestamiseks. See loob suurepärase pinnase kolleegide, klientide vajaduste ja ettevõtte protsesside tundmaõppimiseks.

Koolitused

Iga ettevõte on erinevas arenguetapis, erineva eesmärgi ja vajadusega. Seetõttu pakun koolitustena spetsiaalselt Sinu organisatsioonile disainitud (tailor-made) lahendusi. Ootan ettevõttelt aktiivset partnerlust koolituse väljatöötamisel.

Konsultatsioonid

Olen Sulle partneriks kui vajad abi ja koosmõtlemist ettevõtte kliendikesksuse tugevdamisel, konkreetse kliendikogemuse juhtimise või kliendikeskse personalijuhtimise süsteemi parandamisel.

Mobiilne juhtimine

Kui vajad oma ettevõttes ajutist lisajõudu, kelle võimekuses on klientidega suhtlemise eest vastustamine ja kliendisuhtluse parendamine, siis võib Sulle sobida koostöö mobiilse kliendikogemuse juhiga.

TEENUSED

Ekspertiisid

Ettevõtte kliendikesksuse taseme mõistmiseks on hea viia läbi ekspertiisid teemadel: kliendikeskne toimimine kui tervik, kliendikeskne strateegia, kliendikogemuse ja töötajakogemuse loomine. Need on omavahel seotud, kuid neid saab käsitleda ka eraldi.

Töötoad

Töötoad annavad võimaluse koosloomeks ja asjade ning nähtuste lahti mõtestamiseks. See loob suurepärase pinnase kolleegide, klientide vajaduste ja ettevõtte protsesside tundmaõppimiseks.

Koolitused

Iga ettevõte on erinevas arenguetapis, erineva eesmärgi ja vajadusega. Seetõttu pakun koolitustena spetsiaalselt Sinu organisatsioonile disainitud (tailor-made) lahendusi. Ootan ettevõttelt aktiivset partnerlust koolituse väljatöötamisel.

Konsultatsioonid

Olen Sulle partneriks kui vajad abi ja koosmõtlemist ettevõtte kliendikesksuse tugevdamisel, konkreetse kliendikogemuse juhtimise või kliendikeskse personalijuhtimise süsteemi parandamisel.

Mobiilne juhtimine

Kui vajad oma ettevõttes ajutist lisajõudu, kelle võimekuses on klientidega suhtlemise eest vastustamine ja kliendisuhtluse parendamine, siis võib Sulle sobida koostöö mobiilse kliendikogemuse juhiga.

KLIENDID RÄÄGIVAD