Aastanumbri vahetudes otsitakse alati inspiratsiooni ümbritsevast keskkonnast. Uuritakse, millistele teemadele valdkonnas keskendutakse ja millega tuleks uue aasta planeerimisel arvestada. Sama kehtib ka kliendikogemuse juhtimise tegijate kohta.
On öeldud, et oleks tore, kui saaks vaadata kristallkuuli ja näha, mis tulevik toob. Küll siis alles tehtaks õigeid otsuseid ja tegutsetaks targalt! 🙂
Mina olen aga mõõdukas pragmaatik. Ma ei usu, et kristallkuul suudaks anda vastuseid, milleks ma valmis ei ole. Kristallkuulist peegeldub alati see, mis teda ümbritseb. Selle asemel püüan olla avatud, jälgida, mis toimub, ja mõista, kuidas ning millest olukorrad ja nähtused on mõjutatud. Eriti huvitavad mind valdkondade ja tegevuste vahelised seosed.
Allpool toon välja viis trendi, mida olen märganud, mida pean oluliseks ja millest mööda ei saa ega tahagi vaadata.
Olen alati öelnud, et usun: meie ise, inimestena, kujundame oma tulevikku – eilsete ja tänaste valikutega. Me loome “trende” oma tegudega. Kristallkuul ei näita meile midagi, mida me ise pole keskkonda asetanud või mida me ei taha ega oska märgata. Kui keegi toob meie ette nähtuse või tõdemuse, mida me ise oluliseks ei pea, siis see ei jõua ka “meie kristallkuuli”. Potagoras (Vana-Kreeka filosoof) on öelnud: “Man is the Measure of All Things“. Tema filosoofia on muidugi palju mitmekihilisem kui minu lihtsustatud tõlgendus, kuid usun, et me mõistame elu ja nähtusi alati läbi omaenda arusaamisvõime.
Soovin Sulle tegusat, inspireerivat ja sisukat uut 2025. aastat! Tehkem teadlikke ja hoolikalt kaalutud otsuseid, et kujundada oma ettevõtete tulevik kliendikeskseks ning muuta kogemused, mida loome, järjest positiivsemaks.