Katri Rohesalu (Linkedin) | meistriklassi eestvedaja ja koolitaja
Katri on töötanud klienditeemadega 26 aastat. Ta omab18 aastast kogemust Swedbanki Eesti, Baltikumi ja Rootsi üksustest, kus ta vastutas kliendikogemuse juhtimise ning seda toetavate süsteemide loomise ja arendamise eest. Ta on töötanud jaekaubanduse juhina Baltika Grupis, kus juhtis ka kliendikogemuse valdkonda. 2018. aasta kevadel kaitses magistritöö, mis käsitles kliendikogemuse juhtimise ning personalijuhtimise omavahelisi seoseid. Katri töötas kolm aastat konsultatsiooni pakkuvas ettevõttes Sustinere, kus tema vastutada ja arendada olid kliendikesksuse ja kliendikogemuse teenusliinid. Aastast 2020 pakub kliendikesksuse teenuseid vabakutselise eksperdina.
Andrus Kotri (Linkedin) | koolitaja
Andrus teab tehnikaid, mis aitavad mõista, milline kliendikogemus konkreetse ettevõtte klientide südamed võidab. Tal on kogemust kliendisuhte juhtimisel alates turu-uuringutest ja kliendibaasi kasumlikkuse analüüsist kuni strateegiliste plaanide ja mõõdikute loomiseni. Ta on nõustanud konsultandina ettevõtete juhte ning keskastmejuhina strateegiaid ellu viinud ettevõtetes nagu Omniva, Baltika Grupp ja Inbank. Ta on kirjutanud doktoritöö kliendikogemuse tekitamisest ja juhtimisest.
Lia Ratnik (Linkedin) | koolitaja
Lia on koolitaja ja konsultant, kes on inimeste arendamise valdkonnas töötanud üle 20 aasta, sh 15 aastat Swedbankis. Tal on rikkalik kogemus nii juhtide koolitaja kui arendusprogrammide kujundaja ja läbiviijana. Lial on personali arendustöö kogemus Swedbank Grupis, kus ta oli tipptasandi muutuste väljatöötaja ja koolitaja.
Maarit Vabrit-Raadla (Linkedin)| koolitaja
Maarit on tegelenud nii juhtide kui organisatsioonide arendamisega, üles ehitanud ja juhtinud meeskondi, samuti väike-ettevõtet ning töötanud konsultandi ja personalipartnerina (üle 6 aasta ABB-s). Tarkvaraettevõte SinuLab, mille asutaja ja juht Maarit on, tegeleb ettevõtetele lahenduste loomisega tulemuste juhtimiseks ja inimeste arendamiseks.