Katri Rohesalu

Ma usun hoolimise, armastuse ja suhete jõusse nii era- kui tööelus. See on ka põhjuseks, miks usun, et nii inimeste kui ettevõtete elujõulisus algab alati inimeste vaheliste suhete tugevusest.

Olen oma isikliku ja professionaalse pagasi kogunud tükk tüki haaval astudes mööda elu-, õpingute-, isiklike- ja tööalaste kogemuste teekonda. Iga kokkupuutepunkt sel teekonnal inimeste, sh vanemate, pere, sõprade, koolikaaslaste, õpetajate, kolleegide, klientide ja koostööpartnerite näol, on kujundanud mind isiku ja professionaalina. Ma olen tänulik inimeste ja kogemuste eest, mis mulle on osaks saanud.

Aastast 1997 olen tööalaselt tegelenud kliendisuhete arendamise teemadega järgmistes ettevõtetes: Swedbank, Baltika Grupp, Sustinere.

2018. aastal lõpetasin cum laude TTÜ personalijuhtimise magistriõpingud. Magistritöö “Kliendikogemuse juhtimine Eesti jaekaubanduse ettevõtetes”. 

Alates 2016. aastast nõustan ja koolitan ettevõtteid vabakutselisena. Aastast 2020 “Kliendikesksuse arendus” OÜ nime all. Usun, et saan Sinu ettevõtte kliendikesksemaks muutmisele kaasa aidata.

Vaata täpsemalt järgi LinkedInist

Lisaks olen

  • loonud Facebookis grupi “Kliendikesksus” , mis ühendab juhte ja spetsialiste, kelle süda kuulub kliendikeskse toimimisega seotud teemadele. Selles grupis jagame mõtteid, artikleid ja muud huvitavat.
  • Eesti Kaubandus-Tööstuskoja liige. Teen liikmetele koolitusi ja hoian end Kaubandus-Tööstuskojas tegemistega kursis. 

Kogemused klientidega

Andreas Erik Rohesalu, Kogemused

Viimase kuue aasta jooksul olen:

  • koostööd teinud 60 erineva ettevõtte/ organisatsiooniga;
  • viinud läbi:
    • ca 500 tundi koolitusi;
    • ca 250 tundi töötubasid;
    • ca 35 ettekannet, mis tutvustavad kliendikeskset tegutsemist.

Publikatsioonid