Ma usun hoolimise, armastuse ja suhete jõusse nii era- kui tööelus. See on ka põhjuseks, miks usun, et nii inimeste kui ettevõtete elujõulisus algab alati inimeste vaheliste suhete tugevusest.
Olen oma isikliku ja professionaalse pagasi kogunud tükk tüki haaval astudes mööda elu-, õpingute-, isiklike- ja tööalaste kogemuste teekonda. Iga kokkupuutepunkt sel teekonnal inimeste, sh vanemate, pere, sõprade, koolikaaslaste, õpetajate, kolleegide, klientide ja koostööpartnerite näol, on kujundanud mind isiku ja professionaalina. Ma olen tänulik inimeste ja kogemuste eest, mis mulle on osaks saanud.
Aastast 1997 olen tööalaselt tegelenud kliendisuhete arendamise teemadega järgmistes ettevõtetes: Swedbank, Baltika Grupp, Sustinere.
2018. aastal lõpetasin cum laude TTÜ personalijuhtimise magistriõpingud. Magistritöö “Kliendikogemuse juhtimine Eesti jaekaubanduse ettevõtetes”.
Alates 2016. aastast nõustan ja koolitan ettevõtteid vabakutselisena. Aastast 2020 “Kliendikesksuse arendus” OÜ nime all. Usun, et saan Sinu ettevõtte kliendikesksemaks muutmisele kaasa aidata.
Vaata täpsemalt järgi LinkedInist
Lisaks olen
- loonud Facebookis grupi “Kliendikesksus” , mis ühendab juhte ja spetsialiste, kelle süda kuulub kliendikeskse toimimisega seotud teemadele. Selles grupis jagame mõtteid, artikleid ja muud huvitavat.
- Eesti Kaubandus-Tööstuskoja liige. Teen liikmetele koolitusi ja hoian end Kaubandus-Tööstuskojas tegemistega kursis.
Kogemused klientidega
Viimase kuue aasta jooksul olen:
- koostööd teinud 60 erineva ettevõtte/ organisatsiooniga;
- viinud läbi:
- ca 500 tundi koolitusi;
- ca 250 tundi töötubasid;
- ca 35 ettekannet, mis tutvustavad kliendikeskset tegutsemist.
Publikatsioonid
- Rohesalu, K (Aprill 2024) Personalijuht kui ettevõtte kliendikeskse „ökosüsteemi“ raamistiku looja ja hoidja. Äripäev. Personali Praktik
- Rohesalu, K (Aprill 2023) Kliendikogemust arendavad ja selle eest vastutavad töörollid. Äripäev. Personali Praktik
- Rohesalu, K (Detsember 2022) Kliendikeskne juht-kuidas teda ära tunda. Director
- Rohesalu, K (Detsember 2022) Ettevõtja, kellega ja kuhu sa järgmisel aastal purjetad? Äripäev. Raamatupidaja.ee
- Rohesalu, K (Oktoober 2022) Passiivne kliendikesksus. Avaldumine ja põhjused. Director
- Rohesalu, K (Mai 2022) Kliendikogemuse juht kui tabamata ime. Äripäev. Personali Praktik
- Rohesalu, K (Oktoober 2021) Koolitus kui haldjatolm, Personaliuudised, Äripäev
- Rohesalu, K (September 2021) Kui töötajakogemus on halvas seisus, on probleeme ka kliendikogemusega, Personaliuudised, Äripäev
- Rohesalu, K (Märts 2021). Kliendikeskne personalijuhtimine loob väärtust. Äripäev. Personali Praktik
- Rohesalu, K. (Märts 2020). Passiivne Kliendikesksus ehk tegu räägib rohkem kui tuhat sõna. Äripäev. Personali Praktik
- Rohesalu, K (November 2018). Dave Ulrich – professor, kirjanik, juhtide koolitaja ja konsultant. Äripäev. Personali Praktik
- Rohesalu, K. (Jaanuar 2018). Kliendid määravad personalijuhi töölaua. Äripäev. Personali Praktik