Koolitus “Kliendikeskne teenindus” on mõeldud ettevõtte eesliini töötajatele. Selles ei käsitleta teeninduse ABC-st, vaid see aitab mõtestada töötajate igapäevatööd ning saada selgust ja ideid, kuidas seda veelgi paremini teha.
Koolitusel mõtestatakse lahti:
- mis teeb ettevõtte kliendikeskseks
- kuidas luuakse tervik kliendikogemust
- mis on kliendikogemuse ja teeninduse vahe
- mis on teeninduse ja kliendikeskse teeninduse vahe
- mis on eesliini töötaja roll ja mis on selle töö tähendus klientidele, ettevõttele ja töötajale endale
Koolitus annab arusaamist, mõistmist ja ideid igapäevatöö paremini/rikkamalt tegemiseks.
Seda kõike läbi interaktiivsete ja kaasavate koolitusvormide: loengut ja teooriat on vähe, pigem avatakse teemasid läbi grupitööde ja ühise arutlemise.
Koolitus on suunatud ühe ettevõtte koolitusgrupile. Iga koolitus, mille läbi viin saab olema varasematest veidi erinev, kuivõrd see disainitakse lähtuvalt konkreetse ettevõtte spetsiifikast ja vajadustest.
Grupi suurus- kuni 10 töötajat.
Koolituse kestus 8h; 9.00-17.00