Selleks, et ettevõtte saaks olla kliendikeskne ning seda edasi arendada, on hea viia läbi ekspertiisid erinevatel teemadel. Need annavad võimaluse saada selgust:
- mis on see, mis on ettevõtte kliendikeskse toimimise vaates väga hästi ja mida on vaja hoida?
- mis on see, mis võiks või peaks olema paremini?
- kuidas hoida või arendada neid aspekte?
Olen Sulle abiks järgmiste ekspertiisidega
- Ettevõtte kliendikesksuse ekspertiis
- Kliendikogemuse mõõtmise süsteemi ekspertiis
- Kliendikogemuse juhtimise kompetentside hindamine
Ekspertiis hõlmab:
- kaardistust, mida on võimalik viia läbi kas intervjuude, küsimustike või süsteemide, protsesside dokumentatsiooni ja sisuga tutvudes
- analüüsi
- hinnangut, mis toob välja tugevused, arenguvajadused ja võimalikud arendustegevused. Hinnang vormistatakse raportina.