Mõtisklused

Filtreeri postitusi

Passiivne kliendikesksus ehk tõdemus sellest, et tegu räägib rohkem kui tuhat sõna

Mida tähendab kliendikesksus? Mida see sisaldab? Milles see väljendub? Kuidas kliendikesksus töötajaid kliendikogemuse loomisega siduda aitab? Juhtide ja töötajate arusaamasid ja tegevusi lähemalt uurides võib tõdeda, et paljudes ettevõtetes esineb niinimetatud ”passiivset kliendikesksust”.

Andreas Erik Rohesalu

Loe lisaks

Lühendid ja nende tähendus

Kas olete tundnud end aeg ajalt veidi ebamugavalt, kui Sinuga räägitakse lühenditega või spetsiifiliste terminitega, kuid Sinul pole aimugi, millest on jutt?
Mina olen. Nii töötaja kui kliendina. Õnneks ma ei pelga "olla rumal" ning esimesel korral ikka küsin, et mida on mõeldud ja mida see või teine asi sisuliselt tähendab- leian akna sellest pimedast ruumist välja. 
Andreas Erik Rohesalu
Loe lisaks

Kliendikogemus, eesmärgid ja mõõdikud 

Öeldakse, et mida mõõdad, seda saad. Ilmselt see nii ongi. Mõõdikuid määratakse selleks, et saada aru, kas ja millise tempoga seatud eesmärgi poole liigutakse. Mõõdikud on tagasiside vahendiks. Kui rääkida kliendikogemusest, klienditeenindusest jne, siis olen märganud, et "mõõtmisvahendid" on kohati kas piiratud või ei aduta ühe või teise tööriista tegelikku eesmärki. 

Loe lisaks

2020 Kliendikogemuse Juhtimise (Customer Experience Management CEM) trendid

Vaadates aastasse 2020- millised on Kliendikogemuse juhtimise peamised trendid? 
Trende võib ja peabki aeg ajalt lugema. See annab väikese peegli- vaatad ja mõtled, et kas võtad omaks või mitte, kas kõnetab või mitte, kas oled nõus või mitte. 
Allpool väikesed  trendikirjelduste nopped. Loe, vaagi ja mõtle! Kas on midagi kaasa võtta ja järgida?

Loe lisaks