• Esileht
  • Teenused
  • Mõtisklused
  • Kogemused
  • Katri Rohesalu
  • Kontakt

Kliendikesksuse/kliendikogemuse juhtimise kompetentside hindamine

Millised on need olulised kompetentsid, mis peaksid olema olemas kliendikesksuse- või kliendikogemuse- või teeninduse juhtimise valdkonna eestvedajal? 
Millisel tasemel need kompetentsid hetkel on?
Mida teha, et antud kompetentse arendada?

Teenused

  • Interim kliendikogemuse juht
  • Kliendikogemuse juhtimise meistriklass
  • Kliendikesksuse diagnostika
  • Kliendikogemuse mõõtmine
  • Klienditeekonna kaardistus
  • Kliendikesksuse kompetentside hindamine
  • Ristsõnad
    /
  • Teenused
  • /
  • Kliendikesksuse kompetentside hindamine
Kas oled mõelnud, millised teadmised, oskused ja hoiakud peaksid olemas olema ettevõttes, et toimida sisuliselt kliendikeskselt?
Aga inimesel, kes juhib ettevõttes kliendikesksuse, kliendikogemuse juhtimise või klienditeeninduse valdkonda?
Mis peaks olema see "maagiline kompetentside kogum"?
Kui Sind huvitab, mis need on ja kas Sinu ettevõttes/Sinul on need vajalikul tasemel olemas, siis oled just õiges kohas.
Olen loonud kompetentsimudeli just nendest olulistest kompetentsidest, mis peab ettevõttes tervikuna leiduma ning mis peab olemas olema valdkonda juhtival töötajal. Koostöös Sinulab´i meeskonnaga pakume välja töövahendid, mille abil saab kompetentse ja nende tasemeid kaardistada ja hinnata. 

Mida annab ettevõtte kompetentsimudeli kaardistus?
 

  • Üldarusaama:
    • millised kompetentsid peaksid olema ettevõttes selleks, et oleks tagatud kliendikeskne areng 
    • kas ettevõttes tervikuna on vajaminevad kompetentsid kirjeldatud
Tuginedes ettevõtte kirjeldatud kompetentsidele on üles ehitatud kõikide töötajate kompetentsimudelid. Nii ka Sinu oma. Kui organisatsioonis ei ole kliendikesksusega seotud vajaminevad kompetentsid fookuses ja kirjeldatud, siis ilmselt ei ole ka Sinu kompetentsimudelis kõiki vajalikke kompetentse olemas. 

Mida annab Sulle Sinu kompetentside hindamine? 

Võimaluse viia läbi eneseanalüüs
  • Saad ülevaate vajalikest kompetentsidest
  • Saad ennast analüüsida vastu kirjeldatud, kompetentse väljendavaid,  tegevusi

Võimaluse saada peegeldust oma kaastöötajatelt
  • Soovi korral saad kaasata enesehindamisprotsessi ka oma juhti või kaastöötajaid.
    • Kaastöötajate peegeldus annab Sulle väärtuslikku lisainformatsiooni kuna hinnates iseennast võib esineda kas üle- või alahindamist. Kõrvalpilk on kõrvalpilk 

Saad personaalse raporti, kus
  • saad ülevaate enesehinnangust
  • (kui oled kaasanud kolleege) saad ülevaate kaastöötajate hinnangutest
  • on välja toodud tugevused ja arenguvajadused antud hinnangute põhjal
  • saad võrdluse sama valdkonna inimeste kompetentsitasemetega

Arutelu Katri Rohesaluga, kus 
  • vaadatakse sisse tulemustesse ning mõeldakse koos, millist kompetentsi tuleb hoida ja milliseid arendada
  • antakse soovitusi võimalikuks edasiseks arenguks
Kui oled kaasanud hindamisse ka oma juhi ning soovid ka tema osalemist, siis on ta igati teretulnud. 



Milline on teenuse protsess ja kaua see aega võtab?
1. Kui oled teada andnud enda soovist, planeerime Sinuga kohtumise, kus räägime:
  • eesmärgist ja metoodikast- millele tuginedes on antud kompetentsimudel loodud ning mis on selle eesmärk;
  • Sinu ettevõtte vaatest kompetentsidele ja nende hindamisele.
    • Vestluse käigus selgub, mil moel on Sinu ettevõttes kliendikesksust puudutavatele teemadele lähenetud ning kui laialdaselt ja süsteemselt vajaminevad kompetentsid on integreeritud ettevõtte kompetentsimudelisse.
  • Sinu ametikohale seatud kompetentsimudelist. Eesmärk saada tunnetus kuivõrd suur erinevus võib olla Sinu praegusel ja antud teenuse raames kasutataval kompetentside nimekirjal.
  • Sinu soovist kaasata hindamisse ka kolleege või juhti.

2. Tuginedes hindajate arvule seadistame hindamissüsteemis Sinu hindamise. 
3. Saadame välja hindamise ning seda saab kokkulepitud aja vältel täita.
4. Analüüsime tulemusi ja koostame raporti.
5. Viime läbi kohtumise tulemuste aruteluks. 
6. Kui ettevõte vajab laiemalt kompetentside alast teenust viimaks kliendikesksuse kompetentsid olemas olevasse mudelisse või luua puuduolev mudel, saab koos planeerida edasised tegevused.

Kogu protsessi läbimiseks (v.a punkt 6, mille osas tuleb teha eraldi kokkulepped) tuleb arvestada ca 4 nädalat alates soovi avaldamisest.


Kui suur on planeeritav investeering?
Enesehindamine
Enesehindamine, juht ja/või kolleeg
alates 875 eur
alates 1175 eur
_________________________________________________________________________________________
Tekkis huvi?
Anna endast märku ja arutame Sinu vajadused läbi.
Võtan Sinuga ühendust hiljemalt järgmisel tööpäeval.  
Email again:
Olen tutvunud Privaatsustingimustega* ning:
* Privaatsustingimused
Kontakt:
Katri Rohesalu
   +37253406545   
katri@kliendikesksus.ee








Privaatsustingimused

 
  • Esileht
  • Teenused
    • Interim kliendikogemuse juht
    • Kliendikogemuse juhtimise meistriklass
      • Meistriklassi sisu
      • Meistriklassi registreerimine
    • Kliendikesksuse diagnostika
    • Kliendikogemuse mõõtmine
    • Klienditeekonna kaardistus
    • Kliendikesksuse kompetentside hindamine
    • Ristsõnad
  • Mõtisklused
  • Kogemused
  • Katri Rohesalu
  • Kontakt